Whitepapercyclus: de 7 fundamenten van B2B-contentmarketing

Waarschijnlijk hoor je al een tijdje dat je ‘iets’ moet doen met contentmarketing. Misschien heeft jouw organisatie al een blog, of bieden jullie whitepapers aan. Een goed teken! Maar hoe zet je de volgende stap? Hoe maak je contentmarketing écht tot een integraal onderdeel van je marketingstrategie? Op die vraag krijg je antwoord als je je aanmeldt voor de kenniscyclus ‘De 7 fundamenten van B2B-contentmarketing’, een serie van zeven boeiende whitepapers over ieder aspect van zakelijke content maken en verspreiden.

 

 

In de serie Hoe maak je contentmarketing tot een integraal onderdeel van je marketingstrategie?, leggen we de 7 fundamenten van B2B-contentmarketing stapgewijs uit. Iedere week wordt steeds één van de fundamenten uitvoerig belicht. Na twee maanden heb je zo een compleet beeld van het vakgebied, hoe je contentmarketing in kunt zetten en wat het kan opleveren.

 

Wat kunt je verwachten?

Wekelijks een boeiende whitepaper over één van de 7 fundamenten van B2B-contentmarketing:

  • Introductie
  • Fundament 1: Strategie
  • Fundament 2: Concept
  • Fundament 3: Content
  • Fundament 4: Communicatie
  • Fundament 5: Conversie
  • Fundament 6: Organisatie
  • Fundament 7: Technologie voor zakelijke websites

 

Meld je nu aan, en ontvang wekelijks een whitepaper!

Vul jouw gegevens in en ontvang gratis informatie, waaronder 7 whitepapers waarin we alle fundamenten voor B2B-contentmarketing behandelen.