Data & Google Analytics

Vertaal data naar waardevolle inzichten over de effecten van jouw marketing en het gedrag van bezoekers.

Afspraak maken? Bel 073 648 70 70

Zet je Data & Analytics slim in

De beste resultaten behaal je al lang niet meer door te handelen op onderbuikgevoelens. Het slim inzetten van Data & Analytics is cruciaal voor het voorblijven van de concurrentie en het continu verbeteren van jouw online marketing prestaties. Bij RIFF zorgen wij er niet alleen voor dat jouw online prestaties haarfijn en zuiver worden gemeten en gerapporteerd. Minstens even belangrijk is het halen van inzichten en kansen uit data.
 
Zo maken wij Data & Analytics actionable!

 

Web Analytics

Wie, wat, waar, wanneer en waarom (en minstens even belangrijk waarom niet) bereik jij met jouw website? Dat zijn de hoofdvragen waar wij jouw antwoord op geven. Lees verder
 

Tag Management

Wanneer je met online marketing aan de slag gaat levert het gebruiken van een Tag Management Systeem je een hoop voordelen op. Lees verder
 

Dashboards & Rapportages

Waar stap één het verzamelen van data is en stap twee het omzetten van data naar informatie is. Is stap drie het delen van informatie en inzichten. Op de juiste manier, op het juiste moment en met de juiste personen. Lees verder
 

Data Engineering

In iedere organisatie is er meer data voor handen dan ooit tevoren. Tegelijkertijd is er een fijne lijn tussen data verzamelen en er simpelweg in verzuipen. Daarnaast wordt er door organisaties heen met diverse tools en systemen gewerkt. Hoe breng je al die data op een correcte en verantwoorde manier samen? Lees verder

Cross-device & cross-platform tracking

Voorheen volstond een IP-adres of een tracking cookie om een gebruiker te volgen. Dat is nu wel anders. Bezoekers surfen nu naar jouw website via verschillende apparaten en browsers. Dit geeft een vertekend beeld van je data. Met onze handige tools koppel je deze data toch aan één individuele gebruiker. Zo krijg je maximaal inzicht in elke gebruiker.

Simon1
Meer weten?

Wanneer je meer inzicht krijgt in je data kun je direct bijsturen waar nodig. Laat ons je data vertalen naar uitvoerbare acties. Meer weten?

Simon Kriek

Business Development Director
M: +31 (0)6 14 69 77 06
E: simon.kriek@riffdigitalmarketing.com

Direct advies? Stuur ons je vragen en we kijken direct met je mee!



Relevante artikelen

Data en analytics: trends voor 2021

Ben jij ook al druk bezig met het maken van plannen voor 2021? Data en analytics mogen daar als centrale spil natuurlijk niet in ontbreken. Analytics collega Karst deelt in deze blog zijn verwachtingen voor 2021 en wat dit betekent voor jouw aanpak.

Lees meer
Google Analytics App+Web property

Halverwege 2019 heeft Google de nieuwe Google Analytics App+Web property-functie gelanceerd als bèta-versie. In deze blog vertellen wij wat dit nieuwe type property inhoudt en wat de verwachtingen hiervoor zijn in de toekomst.

Lees meer
5 tips om meer inzichten uit je data te halen

Met een paar klikken krijg je een overzicht te zien van alle gegevens die het systeem opslaat; tientallen grafieken en cijfers. De eerste keer dat je ze ziet zul je ze nauwkeurig bestuderen. Maar, wat zegt al die data nu eigenlijk?

Lees meer