Marketing automation

Stuur automatisch de juiste content naar je leads en klanten en verhoog de relevantie van je marketing. De basis voor betere leads en hogere conversie.

De beste lead is een lead die je structureel opvolgt. Na elk contactmoment is de lead weer een stukje warmer voor de aankoop. Dit is vaak een behoorlijke uitdaging voor marketing en salesteams, want wanneer is een lead warm genoeg om over te dragen? Hoe krijg je inzicht in het traject van een lead voor die bij jou terecht komt? Je maakt het proces een stuk eenvoudiger en overzichtelijker met de marketing automation en lead nurturing tools die RIFF biedt.

 

Houd het overzicht over nieuwe leads

RIFF is officieel partner van HubSpot, één van de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke marketing automation-tools van dit moment. Onze experts zorgen eerst voor de technische implementatie van HubSpot. Is het platform klaar, dan is het tijd om alle leads van jouw website en online content automatisch te laten binnenstromen. Ook leads uit evenementen voeg je met een paar muisklikken toe aan jouw HubSpot-omgeving. HubSpot brengt alle contactmomenten automatisch in kaart en jij vult de mogelijke gaten in.

Integreer je leadadministratie direct met je CMS-systemen

Maak het jezelf nog makkelijker en integreer jouw marketing automation met andere bedrijfsapplicaties zoals je CMS- en CRM-systeem. Zo publiceer je nog sneller landingspagina’s voor campagnes, bereid je gerichte mailings voor en is jouw klantadministratie altijd up-to-date.

Van koude lead naar klaar voor jouw verkopers

Is een lead nog te koud om een afspraak te maken met sales? Zet dan HubSpot in voor maatwerkcampagnes. Zo target je met contentmarketing koude leads heel gericht met relevante content en warm je ze stukje bij beetje op.

Meer weten?

Niels Post
Manager Team Content Marketing

Benieuwd hoe de specialisten van RIFF jou verder kunnen helpen? Neem contact op voor een eerste kennismaking!

T: +31 (0)6 392 160 20
E: niels.post@riffonline.com

Contact
Verhoog je online omzet of genereer meer leads met Chatbots

Met de grote verschuiving van offline naar online oriëntatie en aankopen wordt tevens een groei in online service verwacht. Jouw website of webshop kan vragen oproepen bij de bezoeker, waarbij het geven van duidelijkheid doorslaggevend kan zijn voor een nieuwe aanvraag of directe aankoop. Lees hier hoe je 24/7 klaar kan staan voor jouw bezoekers.

Lees meer
4 redenen om voor Active Campaign te kiezen

SharpSpring, Clang, Copernica, Act-on – en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Er zijn honderden soorten software in de markt met marketing automation functionaliteiten. Een van de populairste platformen is Active Campaign. Lees hier de redenen om te kiezen voor Active Campaign.

Lees meer
Denk je na over HubSpot? Dit moet je weten

HubSpot is een van de populairste marketing automation pakketten in de markt, met ruim 78.000 gebruikers. En dat is niet voor niets! Het pakket is een volledige oplossing voor marketing, sales en customer service, met een krachtig CRM als basis. Klinkt goed natuurlijk, maar wat kan je nu verwachten wanneer je dit pakket aanschaft? Lees het in ons blog.

Lees meer