Wanneer
14-05-2020
Tijd
13:00 - 15:00
Waar
Online

Je ontvangt van ons een e-mail met link

Cursus Facebook en Instagram advertising

Adverteren binnen Facebook & Instagram is niet meer weg te denken in de marketingmix van zowel B2C- als B2B bedrijven. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw advertentiecampagnes maximaal effect hebben? In deze workshop leer je hoe je de juiste strategie bepaalt voor succesvolle social campagnes.

 

Benut jij alle kansen van social media campagnes al?

De platformen Facebook en Instagram zijn ideaal om jouw doelgroep te bereiken en campagnes te voeren met verschillende doelstellingen. De kracht van social advertising is dat je campagnes kan voeren voor maximaal bereik, websiteverkeer en natuurlijk conversie/leadgeneratie. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw advertentiecampagnes maximaal effect hebben? In deze workshop leer je hoe je de juiste strategie bepaald voor succesvolle social campagnes.

 

Het succes van een full-funnel campagnestrategie op Facebook en Instagram

Elke social campagne is een verhaal dat je vertelt aan de juiste mensen, via de juiste kanalen, op het juiste moment en met de juiste interactie. Maar is jouw merk of bedrijf wel voldoende zichtbaar op de social kanalen in de gehele klantreis? Gebruik je Facebook en Instagram alleen om een nieuwe doelgroep te bereiken of scoor je ook met bijvoorbeeld winkelmandje verlaters of je huidige klanten? Hoe zorg je ervoor dat er minimale overlap is en je zo efficiënt mogelijk je advertentiebudget inzet? En met welk doel zet je social campagnes in en hoe bepaal je het uiteindelijke resultaat. Al deze zaken worden beantwoord tijdens de workshop.

 

Wat behandelen we in deze Facebook en Instagram cursus?

In deze workshop nemen we je mee in de opzet van een succesvolle full funnel campagnestrategie voor Facebook en Instagram. De focus van de workshop zal liggen op e-commerce, maar gaan we ook door vertalen naar leadgeneratie. Onderwerpen die aan bod zullen komen zijn:

  • De kracht van Facebook & Instagram (cijfers en feiten)
  • De Facebook Businessmanager
  • Pixel & events
  • Productcatalogus voor e-commerce
  • Full funnel strategie
  • Doelstellingen & KPI’s
  • Hoe kies je de juiste doelgroepen
  • Creaties die opvallen
  • Tips & tricks
  • Resultaten & attributie

 

Facebook en Instagram cursus data

Deze online training wordt gegeven op donderdag 14 mei 2020 van 13:00 tot 15:00 uur. Je hebt alleen een laptop met internetverbinding nodig. Je ontvangt van ons een e-mail met link. Deze datum is helaas volgeboekt.

 

Wat kost het?

Deze cursus is volledig gratis en wordt digitaal gegeven. Ook sturen we je achteraf de slides van de cursus door zodat je ze nog eens op je gemak na kan lezen en als naslagwerk kan gebruiken.

 

Voor wie is deze workshop?

Deze workshop wordt gegeven voor (online) marketeers die meer willen weten over Facebook en Instagram advertising. De workshop is niet bedoeld voor bureaus en/of consultants. RIFF behoudt zich het recht voor om aanmeldingen te annuleren die niet binnen de doelgroep vallen.

Deze cursus is volgeboekt.

 

Wij bieden alle trainingen en cursussen meerdere keren per jaar aan. Houd onze evenementen in de gaten voor de volgende editie of andere interessante trainingen! Je kan je ook inschrijven voor onze maandelijkse RIFF Online Marketing Update om nooit een training te missen: