Gratis online trainingen volgen

In deze bizarre tijd werken de meeste mensen vanuit huis. Het is dan lastiger om te sparren met collega’s en je kennis op peil te houden. Gelukkig zijn er diverse online tools die hierbij helpen. Ook RIFF wil graag haar steentje bijdragen en biedt daarom in april en mei gratis online trainingen aan op het gebied van online marketing.

 

Kennispartner

RIFF streeft ernaar om voor al haar klanten een sparring- en kennispartner te zijn. Dit doen we door het schrijven van blogs, maar ook door het geven van workshops en trainingen. Nu bij veel bedrijven de budgetten bevroren zijn, bieden we deze online en gratis aan. Zie het als een light versie van onze reguliere trainingen: korter (het is tenslotte online lastiger om gefocust te blijven) en met meer deelnemers. Maar wel op hetzelfde kennisniveau dat je van ons gewend bent. Zo kan je vanuit je luie stoel toch je kennis op peil houden!

 

Welke trainingen kan ik volgen?

In april en mei geven we onderstaande online trainingen. Klik op het onderwerp voor meer informatie en om jezelf in te schrijven.

 

DatumOnderwerpTrainerStatus
16 april 2020De kracht van displayWolterVOL
28 april 2020Cursus SEONickVOL
14 mei 2020Facebook en Instagram advertisingRoosVOL
19 mei 2020De kracht van display (herhaling)WolterVOL
26 mei 2020Cursus SEO (herhaling)NickVOL
28 mei 2020Cursus Conversie Optimalisatie (CRO)BaharVOL
4 juni 2020SEO Content trainingSofieVOL

 

Hoe werkt een online training?

Een online training werkt heel eenvoudig. Je ontvangt vooraf een e-mail van ons met daarin een link naar Microsoft Teams. Je hoeft hiervoor geen app of tooling te downloaden. Door op het tijdstip van de training de link te openen, zie en hoor je de trainer. Ook deelt hij of zij de presentatie met jou en de andere deelnemers.  Je kunt er zelf voor kiezen om jouw camera aan te zetten, maar dit is niet verplicht. Via chat kan je tijdens de training vragen stellen.

Altijd op de hoogte blijven van onze cursussen?

Schrijf je dan in voor de maandelijkse RIFF Online Marketing Update: